کد خبر: 314631
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
بازدید 91
اخبار تازه از فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

در آخرین روزهای اردیبهشت مراکز فرهنگی و هنری الوند و محمدیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند برنامه مناسبتی روزهای پرتکاپویی را سپری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، فعالیت درباره روز بزرگ‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و حکیم عمر خیام  در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند و فعالیت مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه درباره هفته جمعیت از آخرین برنامه‌های مراکز کانون استان قزوین بوده است.

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی فعالیت‌های معرفی شخصیت، شاه‌نامه خوانی اعضا، شعر خوانی حماسی، کارگاه کاردستی و کتاب‌خوانی در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند برای ۳۴ دانش‌آموز اجرا شد.این مرکز هم‌چنین به مناسبت روز بزرگ‌داشت حکیم عمر خیام فعالیت‌های معرفی شخصیت، معرفی نقش او در علم نجوم، معرفی شماری از شگفتی‌های دانش ستاره‌شناسی، معرفی کتاب و روخوانی را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه نیز به مناسبت هفته ملی جمعیت و شعار "ایران جوان بمان" فعالیت‌های کارگاه بحث آزاد، کاردستی، معرفی و بحث کتاب و کارگاه خوانش کتاب را اجرا کرد، در پایان اعضا با موضوع«خانواده شاد من» در یک کارگاه نقاشی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =