کد خبر: 314635
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
بازدید 246
بررسی امکان اشتراک گذاری توانمندی‌های کانون و مرکز بهداشت غرب کرج

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و مرکز بهداشت غرب کرج زمینه‌های همکاری مشترک را به منظور اجرای فعالیت‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان بررسی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون استان البرز، نشست مشترکی صبح روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر کانون زبان استان البرز، جمعی از کارشناسان کانون و مسوول روابط عمومی مرکز بهداشت غرب کرج برگزار و زمینه‌های همکاری بررسی شد.

رسالت  ارزشمند  کانون کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان و توجه به کیفیت رشد و تربیت آنان  است

 مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکانن و نوجوانان استان البرز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از شناخت افراد نسبت به کانون و توانمندی ها و ظرفیت‌های آن در مورد کارگاه‌های عمومی و تخصصی و مراکز فرهنگی، هنری و امکانات ویژه کانون استان البرز مانند رصدخانه،آسمان نما، سالن‌های نمایش، اجرای نمایش ویژه کودک و نوجوان و فروشگاه کتاب و سرگرمی توضیحاتی را ارایه کرد.

امکان استفاده ادارات و نهادهای خصوصی استان البرز از تخفیف‌های ویژه کانون زبان ایران

محسن فیض‌اللهی، مدیر کانون زبان استان نیز در این نشست  در مورد کانون زبان، تاریخچه، شیوه های آموزشی، مدرسان، آزمون‌های بین‌المللی و دیگر امکانات تخصصی این مجموعه مواردی را مطرح کرد.

فیض‌اللهی گزارش مختصری را در مورد وضعیت فعالیت‌های حضوری و مجازی، تعداد کارگاه‌ها و مدرسان ارائه داده و بیشترین زبان آموزان سطح استان را متعلق به این مرکز تخصصی آموزش زبان دانست.

این مقام مسوول تعداد زبان آموزان مراکز استان در ترم جاری ( بهار ۱۴۰۱) را ۷۵۴۹ نفر و تعداد کلاس‌ها و مدرسان فعال را ۴۸۷ کلاس  و ۹۲ مدرس فعال عنوان کرد.

وی در بخش پایانی سخنانش از امکان ایجاد شده در این موسسه آموزش زبان برای ارائه تخفیف‌های گروهی در قالب تفاهم نامه و ثبت‌ نام جمعی خبر داده و افزود کانون زبان ایران در استان البرز این آمادگی را دارد تا از علاقه‌مندان به آموزش ثبت نام در کلاس های کانون زبان  در قالب بستن تفاهم نامه سازمانی ثبت نام به ععمل بیاورد، امکان تشکیل کلاس ها نیز به دو صورت حضوری و مجازی در مراکز کانون و در محل ادارات مقصد برای کارکنان و خانواده‌های آنان فراهم است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع از نحوه بهره‌مندی از این تخفیفات ۱۰ تا ۲۵ درصدی با شماره‌های ذیل تماس حاضل کنند.

۳۲۲۵۵۴۲۲۰-۲۲ ( مرکز دانشکده کرج)

۳۴۴۲۵۷۴۵ و ۳۴۴۳۱۴۶۷ ( مرکز گوهردشت)

۳۲۸۶۱۰۵۰( مرکز فردیس)

۳۲۵۰۷۴۸۶ ( مرکز عظیمیه)

۳۳۵۳۲۵۸۴ و ۳۳۵۳۲۵۷۱ ( مرکز گلشهر)

و

۴۴۲۱۱۸۵۵( مرکز هشتگرد)

استفاده از ظرفیت های کانون به منظور ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان

پریسا جوادی، مسوول روابط عمومی منطقه بهداشت غرب کرج نیز که خود از اعضای قدیمی کانون پرورش فکری و کانون زبان بود ه است، در این دیدار ضمن اشاره به نقش کانون در زندگی فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ظرفیت‌های موجود در این مجموعه خواستار ارتباط بیشتر این مجموعه اثرگذار با سایر نهادها و سازمان‌ها شده و ابراز امیدواری کرد که بتوان در یک تعامل دو سویه  از این توانمندی‌ها در جهت ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان بهره برد.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی با موضوع ضرورت واکسیناسیون کودکان و نوجوانان، روز تخم مرغ، روز شیر، حضور همکاران و اعضای کانون در ویژه برنامه‌ها مانند پیاده رویی خانوادگی و معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران به مجموعه بهداشت کرج در سطح گسترده‌ تر از خواسته‌های وی بود .

در پایان این نشست  که روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، با اهدای هدیه زیبای نقاشی از آثار یکی از اعضای کانون استان از محسن فیض اللهی و با اهدای هدیه فرهنگی به مناسبت روز روابط عمومی از مسوول روابط عمومی منطقه غرب کرج تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =