استاندار ایلام : در برنامه های کانون ، هر کمکی که از دستمان بر بیاید مضایقه نمی کنیم .

فاطمه رستگار مدیرکل کانون به اتفاق تعدادی از همکاران ستادی با حسن بهرام نیا استاندار محترم ایلام دیدار و گفت و گو کرد.در این دیدار استاندار بر حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری استان تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان 

فاطمه رستگار مدیرکل کانون به اتفاق تعدادی از همکاران ستادی با حسن بهرام نیا استاندار محترم ایلام دیدار و گفت و گو کرد.در این دیدار استاندار بر حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری استان تاکید نمود.

امروز چهارشنبه ۲۸ اردی بهشت ماه، فاطمه رستگار، مدیرکل کانون استان به اتفاق تعدادی از همکاران ستادی با استاندار ایلام دیدار و گفت و گو کرد و گزارشی از برنامه های جاری در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی و پژوهشی و اداری ارائه نمود.

ایشان گفت:در کانون پرورش فکری استان؛ ما و همکاران متعهدمان به عنوان خدمتگزاران کودکان و نوجوانان استان، تلاش داریم تا شادابی معنوی و نشاط جمعی در میان اعضا و نیز در میان والدین و اولیای تربیتی بیشتر گسترش دهیم.

همچنین ادامه داد: برنامه ها و جشنواره هایی با محوریت نماز با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش ،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، ستاد اقامه نماز استان و بانک ملی طراحی و تدوین شده است که عملیاتی خواهند شد. 

 کنگره شهدای کودک و نوجوان،اربعین، تالیف کتاب شهدای کودک و نوجوان، خدمات فرهنگی به مناطق محروم و کم برخوردار، فعالیت های سیار روستایی، هفته ملی کودک و ... از دیگربرنامه های مصوب این اداره کل در سال جاری است.

 رستگار در پایان گزارشی کامل از مرکز نجوم و نیز ضرورت تعمیر و تجهیز و بروز رسانی این مرکز تخصصی و تعمیر، نوسازی در مراکز فرهنگی هنری کانون ازاستاندار تقاضای مساعدت نمود.

استاندار ایلام در این نشست گفت: مسئولیت یک فرصت است و به گفته ی ائمه معصومین(ع) این فرصت همچون ابر زودگذر است و در استان در اجرای رسالت کاری و اجرای فرصت ها و برنامه ها لحظه ای درنگ نکنید.

ایشان ادامه داد:استان کم برخوردار ایلام، مردمانی خوب، مهمان نواز و قدردان دارد وخوشبختانه در دولت کار و کرامت توجهی ویژه به استان های کم برخوردار ازجمله ایلام شده است.

بهرام نیا اعلام حمایت از برنامه های کانون استان گفت:در برنامه های کانون هر کمکی که از دست مان بربیاید، مضایقه نمی کنیم. جامعه ی مخاطب کانون، آینده ساز جامعه است و تربیت نسل از نظر دینی، فرهنگی و تربیتی برعهده آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری که بخشی از بدنه ی وزارت آموزش و پرورش و البته کاری سخت، مهم و حساس است.

ایشان در ادامه ضمن تاکید بر تقویت و ایجاد شادابی معنوی در محیط کار و اجتماع توصیه نمود: با بهره گیری از فرصت کار و تلاش، مشکلات را برطرف کنید و در عرصه های فرهنگی و اجتماعی تحول به وجود بیاورید.

ایشان ضمن اعلام حمایت از راه اندازی و تکمیل مرکز تخصصی نجوم در پارک جنگلی چغاسبز و استقبال از آن گفت:مرکز نجوم از نظرعلمی و سرگرمی بحثی مهم است و باید بحث تکمیل این پروژه را دنبال کنید.

در پایان همکاران به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =