فرمانداران سنندج و سروآباد حمایت خود را از فعالیت های کانون اعلام کردند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در دیداری که با فرمانداران شهرستان های سنندج و سروآباد داشتند حمایت همه جانبه این فرمانداران را جلب نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حسن عسکری روز دوشنبه در دیدار با سرپرست کانون استان کردستان از فعالیت های خوب کانون در راستای گام دوم انقلاب تجلیل کرد وگفت: انشالله با حضور شما در مجموعه کانون پرورش فکری استان شاهد پویایی بیشتر کانون باشیم.

 عسگری اضافه کرد: حمایت مسوولان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند این نهاد فرهنگی را در نیل به اهداف تعیین شده که همانا توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است را بیش از پیش یاری دهد.

 سرپرست کانون استان در دیدار با فرمانداران شهرستان سروآباد خواستار همکاری دستگاههای فرهنگی شهرستان سروآباد برای اجرای بیشتر و بهتر برنامه ها شد .

حمیدرضا گوهری در ادامه به معرفی فعالیت های و خدمات کانون و ظرفیت های شهرستان و لزوم خدمت گذاری به مردم مناطق محروم این شهرستان پرداخت و خواستار هماهنگی و همکاری دستگاههای سطح شهر برای خدمت رسانی  به کودکان این شهرستان شد.

گوهری خاطر نشان ساخت: با توجه به مرزی بودن و محروم بودن شهرستان سروآباد باید دست در دست هم خدمات نظام را به آینده سازان این مرزو بوم برسانیم تا شاهد شکوفایی و درخشیدن استعداد های آنها باشیم .

فرماندار سروآباد از حضور سرپرست کانون در روزهای اول خدمت در مناطق محروم تشکر نمود و افزود: با حضور خود در سروآباد نشان دادید که در فکر فرزندان این آب و خاک می باشید و آموزش روح کودکان برای شما از اولویت خاصی برخوردار می باشد.

حسین زارعی با حمایت از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این مرکز را در راستای تربیت فرزندان انقلاب اسلامی موثر دانست.

زارعی در ادامه خاطر نشان ساخت: به کار فرهنگی و آموزشی برای حل مشکلات اجتماعی باور دارم و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی کرد.

وی در پایان تصریح کرد: باید به هر شیوه ای از ظرفیت کانون پرورش فکری استفاده کرد و سایر ادارات و دستگاههای سطح شهر نیز باید در این راستا همراه و همکار باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =