ثروت اصلی کانون کارکنان توانمند آن هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در نخستین گردهمایی کارکنان استان در اردیبهشت ماه کارکنان توانمند این مجموعه را ثروت اصلی کانون دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 29 اردیبهشت 1401 نخستین گردهمایی کارکنان کانون استان قزوین برگزار شد.

در آغاز این آیین سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با سخنی درباره مفهوم حقیقی ثروت، کارکنان کانون را به سبب توانمندی و تعهدشان، ثروت بی‌مانند کانون دانست.

وی به عنوان مهم‌ترین توصیه خود به همکارانش خواستار همراهی، همدلی و ایجاد فضای صمیمانه کاری با مشارکت یکایک اهالی کانون برای پیشبرد اهداف این مجموعه استانی شد.

وی در ادامه درباره همراهی بیشتر و تلاش جمعی برای شناساندن هرچه بیشتر کانون در سطح استان برای برخورداری بیشتر مخاطبان، حضور پررنگ در فراخوان‌ها، شرکت فعال در اقدامات پژوهشی مواردی را مطرح کرد

موسوی تاکید کرد ازین پس همکارانی که خود یا اعضایشان در فراخوان و مسابقات در سطح‌های مختلف برگزیده می‌شوند، به شیوه ای شایسته مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

آیین تکریم از همکار بازنشسته کانون استان«مهری قهوه چی» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج و قدردانی از حضور موثر مهدی مردانی کارشناس آفرینش‌های ادبی استان از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

شعرخوانی طنز، پخش دو اثر قصه‌گویی و نماهنگ سرود صلح از آثار اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان از برنامه‌های دیگر این گردهمایی بود.

در ادامه همکاران در سه بخش اداری، فرهنگی، هنری و ادبی در نشست‌های کارگروهی شرکت کردند و با حضور مدیرکل استان در همه این کارگروه‌ها، درخواست‌ها و پیشنهادات همکاران طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =