برگزاری جلسات دو انجمن قصه‌گویی و سرود در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

هم‌زمان با روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه اولین نشست‌های دو انجمن قصه‌گویی و انجمن سرود کانون در سال ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ در انجمن قصه‌گویی که با حضور اعضا انجمن، جمعی از کارشناسان و مربیان قصه‌گوی استان و همچنین سیده ملیحه قریشی‌زادگان رابط  این انجمن ظهر روز چهارشنبه برگزار شد، راه‌کارهای جذب و پایدار سازی اعضا در انجمن و فعالیت قصه‌گویی مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

عضوگیری مجدد انجمن‌ها از جمله انجمن قصه گویی، معرفی اعضای علاقه‌مند به قصه‌گویی از سوی مراکز، نقد و بررسی قصه‌های ارسالی اعضا در انجمن با توافق اعضا و ارسال باز خورد، دعوت از اساتید مطرح کشوری به منظور بالا بردن دانش حرفه‌ای قصه‌گویان استان از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه نیز نشست انجمن سرود آفرینش استان با حضور اعضای این انجمن و با هدایت سیده معصومه کاظمی  رابط انجمن برگزار شد.

گفتنی است پخش سرودهای بومی و محلی و آیینی نقاط مختلف استان، تحلیل و بررسی این‌سرودها با هدف آشنایی اعضای انجمن با سرودهای محلی از مواردی بود که در این انجمن به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =