فعالیت‌های کانون در مناطق کم‌برخوردار فرهنگی توسعه می‌یابد

در این جلسه که روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بر حمایت کانون پرورش فکری از توسعه فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار جمعی از مدیران گروه‌های جهادی با محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، درباره حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در محله‌ها و مناطق کم‌برخوردار فرهنگی شهر کرمانشاه گفت‌وگو شد.

در این جلسه که روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اشاره به حمایت جدّی کانون از برنامه‌های فرهنگی در محله‌های کم‌برخوردار، افزود: سعی وافر ما این است که تلاش کنیم به سمت اجرای عدالت تربیتی برویم.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: نکته مهم دیگر در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، نگاه ویژه به نقش مردم و گروه‌های مردمی است.

او گفت: طبق قانون، مساجد می‌توانند پایگاه‌های کانون باشند. و ما در مجموعه کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، این آمادگی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد برای کودکان و نوجوانان داریم.

خیاط‌زنجانی، مهارت‌آموزی را یکی از بهترین برنامه‌ها در محله‌های کم‌برخودار عنوان کرد و افزود: ضمن اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، باید به سمت توسعه آموزش‌های درآمدزا برویم.

در ادامه، مدیران گروه‌های جهادی در مناطق مختلف شهر کرمانشاه به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند.

در پایان این جلسه، سرپرست کانون استان کرمانشاه بر حمایت کانون پرورش فکری از توسعه فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =