کد خبر: 314704
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
بازدید 270
معرفی فعالیت‌های کانون به کودکان و نوجوانان «حصار» و «باغستان» کرج

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به همراه کتابخانه سیار در «خط ۴ حصار» و «دهکده تفریحی باغستان» حضور یافته و فعالیت‌های خود را به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز به عنوان مسوول اجرایی این برنامه‌ها گفت روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ فعالیت‌های ویژه‌ای در قالب طرح تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار  قرارگاه اجتماعی استانداری البرز با همکاری دفتر تسهیلگری منطقه در «خط ۴ حصار»اجرا شد.

معرفی کتاب و قصه خوانی داستان «الاغ و سنگ»، بازی و مسابقه‌ و نقاشی دیواری با موضوع "خانواده من" از جمله برنامه‌های  اجرا شده بود که با حضور ندا ساعی، کارشناس هنری کانون استان و علی امام وردی زاده  مربی بخش سیار و مهراج باقرلویی دیگر همکار کانون البرز اجرا شد .

حضور کتابخانه سیار کانون در همایش  پیاده‌روی خانوادگی با همکاری مرکز بهداشت غرب کرج

فروزانفر در ادامه افزود  روز جمعه ۳۰ اردیبهشت۱۴۰۱ نیز  کتابخانه سیار به مناسبت «روز جمعیت » با شعار«ایران جوان بمان »در همایش پیاده روی  که در «دهکده تفریحی باغستان» اجرا شد حضور یافت .

در این همایش نیز ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کودکان حاضر در جمعیت، فعالیت‌های مختلفی چون  قصه‌ی  «دیو دیگ به سر» ، شعرخوانی شعر «من گردو ام تو آدم» با هدف توجه کودکان به خوردن صبحانه سالم، از کتاب «آب و تاب» سروده  «سعیده موسوی زاده»  اجرا شد و کودکان بازی «ذره بین» را با همراهی مربی سیار اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =