افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان کانون بر اساس تصویب‌نامه هیات دولت

حقوق همه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کارمعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته است که با حقوق ماه اردیبهشت به حساب آنان واریز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با اعلام این خبر توضیح داد که بر اساس تصویب نامه هیات وزیران به شماره ۲۱۴۸۷/ ت ۵۹۸۲۶ ه مورخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ معوقه فروردین حقوق این کارکنان نیز در همین ماه با اعمال ضریب‌های جدید پرداخت می‌شود و حکم‌های همکاران نیز پس از تایید برای استان‌ها ارسال خواهد شد.
هادی یوسف‌زاده همچنین از افزایش دستمزد ساعتی مربیان پاره‌وقت کانون به میزان ۱۰ درصد و پرداخت آن در همین ماه خبر داد و یادآور شد حکم‌های این همکاران پس از نهایی شدن دستمزد ساعتی مربیان حق‌التدریس شاغل در آموزش و پرورش صادر و معوقه‌های آن مربوط به حق‌ تخصصی و دستمزد ساعتی نیز پرداخت خواهد شد.
وی در عین حال گفت: با توجه به ابهام‌های موجود در این مصوبه در خصوص کارکنان مشاغل کارگری ضمن رایزنی و مکاتبه با سازمان اداری و استخدامی کشور پس از رفع ابهام، حکم‌های این همکاران نیز صادر و به‌همراه معوقه‌های آن از محل اعتبارات کانون قابل پرداخت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =