عزم کانون کرمانشاه برای فعالیت‌های فرهنگی در محله‌های کم‌برخوردار

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با شرکت در جلسه شورای فرهنگی مرکز شماره ۱۱ که با حضور گروهی از نیروهای جهادی تشکیل شد، از آمادگی کانون استان برای همکاری‌های فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه، روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از مرکز شماره یازده کانون در شهر کرمانشاه بازدید کرد.

در این بازدید، مربی‌مسئول و مربیان مرکز، مربیان کتابخانه شماره یک و دو سیار روستایی به تشریح فعالیت‌های خود پرداختند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه با شرکت در جلسه شورای فرهنگی مرکز شماره یازده که با حضور گروهی از نیروهای جهادی تشکیل شد، از آمادگی کانون پرورش فکری استان برای همکاری‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق کم‌برخوردار فرهنگی خبر داد.

محمد خیاط‌زنجانی در این جلسه، ابراز امیدواری کرد؛ با راه‌اندازی گروه‌های جهادی در کانون، مربیان و همکاران علاقه‌مند در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای فعالیت‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار بسیج شوند.

در ادامه، خیاط‌زنجانی با همراهی تنی چند از نیروهای جهادی از وضعیت فعالیت این گروه‌ها در محله‌های اطراف این مرکز که از نواحی کم‌برخوردار و حاشیه شهر کرمانشاه محسوب می‌شوند بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =