کودکان و نوجوانان رامسری در نشست با فرماندار از دغدغه‌هایشان گفتند

کودکان و نوجوانان رامسری در نشست نقادانه و مطالبه گر با مسؤولان شهری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، با دعوت سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر اعضای کارگروه‌های مهارت وپرسش‌گری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامسر مهمان  فرماندار  و شهردار رامسر بودند.

به گفته فاطمه نعمتی سارخانلو مسؤول کانون رامسر، این نشست با هدف نقد و مطالبه‌گری جمعی از منتخبان کانون، به منظور بیان دغدغه‌ها و مطالبات حوزه کودک ونوجوان صورت پذیرفت.

سرپرست فرمانداری رامسر با گرامی داشت دیدارش با کودکان ونوجوان منتخب رامسری گفت: این برنامه فرصت جالبی ‌ست که در خدمت کودکان و نوجوانان باشیم و ضمن آشنایی با اندیشه و فکر این قشر آینده ساز، ازایده ها و نظرهای  آنها برای توسعه شهری استفاده نماییم.

ابراهیم شیرود عشوریان با توجه به اینکه رامسر به عنوان شهر دوستدار کودک مطرح شده است به  اهمیت این گونه نشست‌ها اشاره داشت و افزود: ایده‎های خلاقانه کودکان ونوجوانان می تواند در تدوین برنامه‌های شهری بانگرش به نیازهای این قشر لحاظ شود.

علی امینی شاد، شهردار رامسر نیز که با همراهی جمعی از مسؤولان ذیربط واحدهای شهرداری در این نشست حضور داشت،  مطالبات و ایده‌های مطرح شده در این جلسه را قابل اهمیت دانست و  تاکید کرد: رامسر به عنوان شهر دوستدار کودک معرفی می شود و بر همین اساس استفاده از نظر و پیشنهادهای کودکان قطعا به موفقیت این طرح کمک خواهد نمود.

فاطمه نعمتی سارخانلو، مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامسرنیز با تقدیر از نگاه ارزشمند فرماندار و شهردار این شهر زیبای شمال کشور اظهار داشت: امید است این نشست که با هدف؛ ایجاد عرصه جدید گفت وگو و تقویت مطالبه‌گری برای خدمت رسانی به کودکان و شهر دوستدار کودک است، منجر به اتفاق‌های خوشایندی در این شهرستان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =