دیدار سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران در نشستی با محمد خراسانی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان تهران؛ این دیدار بین محمد خراسانی زاده مدیرکل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با حضور مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی این اداره‌کل، با هدف بررسی فصل‌های مشترک کاری بین دو دستگاه صورت گرفت.
حسینی در این نشست ضمن معرفی فعالیت‌های کانون در حوزه‌های مختلف، به فعالیت‌های مجازی و حضوری کانون در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی در رده‌های سنی مختلف اشاره کرد. 
همچنین سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، پیشنهادهایی مبنی بر همکاری با فرهنگ و ارشاد استان تهران در زمینه‌های مختلف ارائه و آمادگی کانون استان تهران را برای هم‌افزایی، تعامل و کنش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مشترک اعلام داشت. این فعالیت‌های مشترک می‌تواند در قالب جشنواره‌ها و مهرواره‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی صورت گیرد. 
حسینی در بخشی از این گفت‌گو به داد و ستد این دو نهاد فرهنگی به اشکال مختلف اشاره کرد و افزود؛ در جذب منابع مطالعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران می‌تواند در تجهیز کتابخانه‌های مراکز کانون در بخش کودک و نوجوان و مربیان همکاری کند و کانون استان تهران با توجه به دارا بودن نیروی مجرب و متخصص در زمینه‌ی برگزاری کارگاه‌های آموزشی نظیر قصه‌گویی، نقاشی، سفالگری، شعر و داستان و ... با این اداره‌کل در تعامل باشد. 
در ادامه دکتر محمد خراسانی‌زاده ضمن استقبال از پیشنهادهای همکاری کانون، در رابطه با اجرای مباحث مطرح شده در جلسه ابراز خرسندی و امیدواری کرد.
در پایان پیشنهاد نشستی تکمیلی با حضور معاونت‌های فرهنگی این دو اداره‌کل مطرح و با مشورت حاضرین در جلسه، نتیجه‌گیری در زمینه‌ی جزییات و چگونگی اجرای برنامه‌ها به تصمیم‌گیری همکاران در این جلسه موکول شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =