جلسه شورای فرهنگی کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری صبح روز شنبه 2 خرداد۱۴۰۱ با دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در 3خرداد وهمچنین برنامه ریزی ویژه برنامه‌های استانی دوازدهمین جشنواره بین الملللی پویانمایی عناوین دستورهای این جلسه بود.

مدیرکل کانون استان در این جلسه به اهمیت اجرای  برنامه‌های تعاملی با سایر ارگان ها و سازمان‌ها و همچنین در سایر شهرستان‌ها تاکید کرد.

کبری اخلاقی‌نیا اظهار داشت: زمینه لازم برای پخش انیمیشن‌های جشنواره در مراکز فرهنگی و همچنین کتابخانه‌های سیار روستایی مهیا شده است.

وی افزود: جلب رضایت خانواده‌ها با اجرای کیفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از اولویت‌های کانون کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود و در نیازسنجی قبل از برنامه‌ریزی‌های کانون این استان همواره به عنوان یکی از آیتم‌های مهم، ملحوظ نظر ستاد استان بوده است.

در ادامه این نشست، کارشناسان و نمایندگان مراکز استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرهای خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =