تقدیر از مدرس کانون زبان ایران در کانون سیستان و بلوچستان

رییس کانون زبان ایران با اهدای لوح و هدیه، از مدرس سرآمد کانون زبان ایران شعبه‌ی سیستان و بلوچستان تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مدرس کانون زبان ایران در استان، در جریان برگزاری آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» تقدیر شد.
در همین راستا لوح تقدیری که به مناسبت هفته‌ی معلم برای مدرسان سرآمد کانون زبان ایران تهیه شده و به امضای غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران رسیده، توسط مدیرکل کانون استان به سجاد اصغری اهدا شد.
در بخشی از این لوح آمده است: آنچه از بن جان می‌آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه‌ی شما در راستای آموزش زبان آموزان کانون زبان ایران تقدیر و تجلیل نماید. با تبریک و بزرگداشت روز معلم به این وسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان مدرس سرآمد مرکز تبریک عرض می‌نماید.
هم‌چنین معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان استان نیز با اهدای لوح و هدیه، از وی تقدیر کرد.
گفتنی است در همین برنامه، علی ناظم‌پور، زبان‌آموز کانون زبان ایران ،عهده‌دار اجرای بخشی از اختتامیه‌ی جشنواره‌ی عکاسی کشوری «من در کجای این سرزمین هستم» بود.
وی در متنی که به زبان انگلیسی برای حاضران در سالن و در فضای مجازی خواند دوستان خود را برای آبادانی ایران فراخواند. در بخشی از ترجمه‌ی این متن آمده است: من در کجای این سرزمین هستم، مهم نیست من کجا متولد شده‌ام، مهم این است که ایرانی هستم شمال یا جنوب ،شرق یا غرب،فرقی ندارد همه جای ایران خوب است، من ایرانی هستم با یک تاریخ پر افتخار از علم و فرهنگ و هنرو موسیقی.
ایران مال همه ماست، خوب و بدش برای ماست؛ پس بیایید قول بدهیم برای ساختن ایران؛ ما قول می‌‍دهیم فرزندان خوبی برای ایران باشیم؛ ما قول می‌دهیم در راه امام خامنه‌ای گام برداریم و هرگز تنهایش نگذاریم؛ ما قول می‌دهیم تلاش کنیم بیشتر و بیشتر و هرگز خسته نشویم تا ایران را بهتر بسازیم....
گفتنی است آیین اختتامیه‌ی این جشنواره عکاسی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زاهدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =