حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین کنگره گرامیداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در راستای پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری نخستین کنگره بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز استان نقش فعالی ایفا کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در جهت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت ، در قالب معرفی بهتر و بیشتر شهدای گرانقدر به نسل جدیدو با هدف گسترش ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه ،«اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر» در تاریخ سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

این کنگره که شامل بخش های اصلی و جنبی مختلف با محتوای فرهنگی بود ،در پاسداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار شد .

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در برگزاری محتوایی و اجرایی برنامه های فرهنگی هنری و ادبی در این کنگره نقش آفرینی کرد. از جمله برنامه های کانون برای این کنگره ، می توان به برگزاری مهرواره هنری ، ادبی با دوبال سپید فرشته ها و برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.

شایان ذکر است استان بوشهر دارای  ۱۱۰ شهید معلم و فرهنگی و ۴۷۱ شهید دانش‌آموز می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =