نشست مجازی «جهاد تبیین» در کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست مجازی «جهاد تبیین» با حضور حجت الاسلام والمسلمین قبله‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، اهداف شکل‌گیری انقلاب، سنگ‌اندازی استکبار جهانی در مسیر رشد و ترقی علمی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و ایدئولوژی امامین انقلاب در برابر استکبار از جمله مباحث محوری این نشست با حضور کارکنان کانون سراسر استان بود.

حجت الاسلام والمسلمین قبله‌ای، حکم مقام معظم رهبری در خصوص گسترش مرزهای جهاد تبیین را وظیفه‌ی تمام آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: روشنگری جوانان که اصلی‌ترین آماج دشمنان و ایادی استکبار هستند از ارکان اصلی در ترسیم نقشه‌ی مسیر گام دوم انقلاب است.

وی ضمن تکریم مقام شامخ شهید صیاد خدایی که اخیرا به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسید افزود: ترور شهید مدافع حرم، صیاد خدایی بیانگر یک واقعیت غیرقابل انکار و نشانگر عظمت کارهایی است که شهید سلیمانی، شهید خدایی و همرزمانشان در جبهه‌های عراق و سوریه انجام داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین قبله‌ای وظیفه‌ی سنگین امت اسلامی را جهاد تبیین، حفظ و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش در مسیر اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب مهدوی (عج) ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =