کد خبر: 314874
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
 کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به شبکه شاد پیوست

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، فعالیت خود را در شبکه شاد آغاز کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، این اداره کل به شبکه شاد پیوست.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با پیوستن کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد)، ارتباط کودکان و نوجوانان با کانون و فعالیت‌های آن بیشتر خواهد شد.

خیاط‌زنجانی از آماده‌سازی محتوای مناسب برای ارایه در شبکه شاد خبر داد و گفت: اولین گام ما برای حضور کانون در شبکه شاد انجام گرفته و به زودی فعالیت ما در این شبکه آغاز می‌شود.

سرپرست کانون استان کرمانشاه، پیوند کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش را پیوندی مهم و بایسته عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های کانون پرورش فکری در راستای سرفصل‌های درسی دانش‌آموزان است و امیدواریم حضور در شبکه شاد، به نزدیکی و ارتباط بیشتر میان کانون و مدرسه کمک قابل توجهی کند.

دانش‌آموزانی که به شبکه شاد دسترسی دارند می‌توانند به لینک کانال اختصاصی کانون پرورش فکری کرمانشاه در برنامه شاد به نشانی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در شبکه شاد (https://shad.ir/kanon_kermanshah) مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =