توسعه و تجهیز مراکز کانون مورد حمایت است

مدیرکل نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان گیلان بر لزوم فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکیدکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، مجیددقیق این سخنان را طی نشست با سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان که به منظور افزایش تعامل و ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد صورت‌گرفت، اظهارداشت و از فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به نسل کودک و نوجوان حمایت‌کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان هم‌چنین، از نیازهای مدارس و مراکز فرهنگی هنری در استان صحبت‌کرد و تجهیز و به‌سازی این فضاهای فرهنگی و آموزشی را نیازمند هم‌افزایی دانست.

ایجاد پُل‌های ارتباطی میان کانون و خیّرین، از دیگر موضوع‌هایی بود که در صحبت‌های این مسئول مورد توجه قرارگرفت و افزود: برای بهره‌گیری از فعالان این عرصه جهت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون حمایت‌می‌کنیم.

سرپرست کانون استان گیلان هم در این دیدار از همراهی تمامی دست‌اندرکاران مجموعه‌های فرهنگی، به ویژه آموزش و پرورش قدردانی‌کرد و افزایش همکاری‌های کانون پرورش فکری با این دستگاه‌های همراه و هم‌خانواده را یک ضرورت خواند.

سیدجلیل‌میرعظیمی در ادامه صحبت‌های خود به تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان گیلان پرداخت و خدمات‌رسانی این دو مجموعه هم‌خانواده و با سابقه را اثربخش ارزیابی‌کرد.

این مسئول فرهنگی برهمین اساس نیز  از لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد از  کانون سخن‌به‌میان‌آورد و این امر را حرکتی در مسیر کشف و پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی دانست.

آسان‌سازی صدور مجوز برای مراکز پیش‌دبستانی کانون و استفاده از ظرفیت‌های گسترده خیّرین برای تعمیر، توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از دیگرمواردی بود که در صحبت‌های سیدجلیل میرعظیمی به آن اشاره‌شد.

پایان‌بخش این نشست که روز چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۱ در اداره‌کل نوسازی مدارس گیلان در رشت صورت‌گرفت، تاکید طرفین بر استمرار و گسترش همکاری‌ها و مشارکت در همراه‌سازی خیّرین برای گسترش فضاهای فرهنگی‌ و آموزشی در سطح استان بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =