جرئیات هفتمین بازار پویانمایی جشنواره پویانمایی تهران اعلام شد/ حضور ۳۰ شرکت و سازمان و دانشگاه

هفتمین بازار ملی پویانمایی از ۸ تا ۱۲ خرداد با حضور ۳۰ شرکت، سازمان و دانشگاه فعال در رشته انیمیشن در محل کانون برپا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفتمین بازار ملی  پویانمایی در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از  ۸ تا ۱۲ خرداد از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود. 

جعفر عبدی مسئول بازار ملی پویانمایی در این‌باره توضیح داد: در این بازار که امسال هفتمین دوره خود را سپری می‌کند، ۳۰ شرکت تولید انیمیشن که جزو بهترین‌های این حوزه هستند، دانشگاه‌های هنری صاحب رشته انیمیشن و سازمان‌های مختلف، محصولات خود و چگونگی خلق این آثار را برای مراجعه‌کنندگان عرضه و تبیین می‌کنند. 

او تاکید کرد: همانطور که از نام بازار ملی مشخص است، در این دوره بازار جشنواره پویانمایی تهران فقط شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های ایرانی حضور دارند.

عبدی درباره هدف برگزاری بازار ملی پویانمایی گفت: بازار ملی پویانمایی با هدف ایجاد تعامل میان شرکت‌های انیمشین‌سازی و دانشجویان، دست‌اندرکاران و علاقه‌مندان این حوزه برپا می‌شود. 

مسئول بازار پویانمایی ادامه داد: فعالان حوزه پویانمایی می‌توانند با حضور در بازار با آخرین دستاوردهای رشته پویانمایی در کشور، آشنا شده و در گفتگوهایی تخصصی از تجربیات و اطلاعات تولیدکنندگان بهره‌مند شوند. 

عبدی بیان کرد: حضور در بازار ملی پویانمایی می‌تواند فرصتی برای معرفی افراد و شناساندن موقعیت حرفه‌ای آن‌ها به فعالان این حوزه در راستای تامین نیروی انسانی در بخش فنی و هنری باشد. 

او در پایان با بیان اینکه حضور برای عموم در هفتمین بازار ملی پویانمایی فراهم نیست، تصریح کرد: شرکت در بازار تنها برای افراد متخصص و حرفه‌ای از جمله ‌تهیه‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، خریداران، فروشندگان و نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی، سینمای خانگی، رسانه‌های جدید و تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات مربوطه امکان پذیر است که پیش‌تر ثبت نام کرده باشند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =