کد خبر: 314970
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
بازدید 485
جشن های الفبا در کانون لرستان برگزار شد

با حضور دانش آموزان پایه اول، جشن الفبا در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، با هدف تشویق کودکان برای جذب در کانون پرورش فکری، تعامل با مدارس اطراف مرکز، جذب و پایداری اعضا و معرفی کانون جشن الفبا در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد.
در مراکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بروجرد، مرکز اشترینان، درود و کوهدشت طی چند روز جشن های الفبا برگزار شدند.
این جشن ها در مرکز شماره یک بروجرد با حضور دانش آموزان پایه اول مدرسه پسرانه ناصرخسرو، در کوهدشت با حضور دانش آموزان پیش دبستانی توانا و گلواژه های مهر، در شهرستان درود با حضور دانش آموزان مدرسه رسالت و سما و در اشترینان با حضور دانش آموزان مدرسه شهید احمدی ، به همراه والدین و معلمان به اجرا درآمدند.
براساس این گزارش: فعالیتهای متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مانند: معرفی کانون وکارگاه های حضوری وبرخط و کلاسهای تابستانی، شعرخوانی، معرفی و روخوانی کتاب، بازی وسرگرمی با هدف ایجاد نشاط، قصه گویی قصه ی کتاب صفر کله گنده از جمله برنامه هایی بود که انجام شد.
همچنین دانش آموزان با کارگاه های هنری (نقاشی و سفالگری) و ادبی(شعر و داستان) آشنا شدند و مربیان به سوال های آنها پاسخ دادند.
گفتنی است: 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =