کد خبر: 314997
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
بازدید 198
 انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین آموزش و پرورش و کانون

تفاهم نامه همکاری های مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بین مدیران کل این دو دستگاه به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری های مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بین مدیران کل این دو دستگاه به امضا رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی کانون تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان ایلام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور مدیران کل دستگاه های مذکور منعقد شد.

این تفاهم نامه در زمینه های مختلف از جمله برپایی یادواره شهدای کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره ی فرهنگی، ادبی نماز و ... به امضای علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان و فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رسید.

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست با بیان اینکه نگاه به مجموعه های آموزش و پرورش و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا است که هر دو نهاد از یک مجموعه بوده و به تبع آن در اجرای برنامه‌ها هر دو نهاد سهیم و شریک می باشند عنوان داشت: ابتکار برگزاری یادواره شهدای کودک و نوجوان اقدامی ارزنده و مبارک است و باید توجه داشت هر چه در راستای گرامی داشت نام و یاد شهیدان فعالیت شود باز جامعه نیازمند فرهنگ شهادت است.

درویشی اجرای مطلوب این یادواره را مستلزم همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در اجرای دقیق این برنامه ها گام برداریم.

فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام نیز با اشاره به شروع زمینه های همکاری بین ادارات کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستار همکاری بیش از پیش برای پیشبرد برنامه های فرهنگی در سطح استان شد.

رستگار مهمترین برنامه پیش روی کانون را برگزاری یادواره شهدای کودک و نوجوان دانست و افزود: باید با همفکری و تعامل آن چه در خور شٱن شهدا است انجام گیرد.

لازم به یادآوری است همکاری در خصوص بهره‌مندی کارکنان کانون پرورش فکری از امکانات رفاهی آموزش و پرورش، همکاری در زمینه ی فعالیت های فرهنگی و پرورشی و همچنین تعامل اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش استان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که فراگیران با نیازهای ویژه دارند از دیگر مفاد این تفاهم نامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =