مربیان کتابخانه های سیار مسئولیت سنگینی دارند. زیرا مخاطبان این کتابخانه، کودکان مناطق کم برخوردار و محروم هستند.

بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان طی بازدیدی از مراکز سیار روستایی رزن و فامنین به اهمیت فعالیت های کتابخانه های سیار روستایی و رسالت ویژه و منحصر به فرد آن اشاره کرد و گفت: مربیان کتابخانه های سیار مسئولیت سنگینی دارند زیرا مخاطب این کتابخانه، کودکان مناطق کم برخوردار و محروم هستند و در انجام وظایف خود باید بسیار مراقب باشند. زیرا مخاطبان این کتابخانه ها اغلب جز مربیان کانون و کتاب های کانون تفریح هدفمند و جذاب دیگری ندارند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی زاده در روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ از مراکز سیار روستایی شهرستان رزن و فامنین بازدید کرد و از روند فعالیت های آنها مطلع شد.
در ضمن این بازدید بهناز ضرابی زاده از مرکز فرهنگی و هنری فامنین بازدید کرد.
مسئول این مرکز در حال تمرین و آماده کردن سرود به مناسبت روز دختر بود. معصومه جلیلی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان در باره کارگاه های فرهنگی، هنری ویژه تابستان با مدیرکل کانون گفت و گو کرد.
در پایان احمدعسگری مربی توانمند  کتابخانه سیار روستایی فامنین با مدیر کل کانون پرورش همدان از برنامه های اجرایی در دو ماه  گذشته گفت و از ساخت عروسک های بلند قامت و کاغذی خبر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =