کد خبر: 315128
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
سرپرست کانون استان کردستان با فرماندار سقز دیدار و گفت گو کرد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری سقز و صاحب با فرماندارشهرستان سقز دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان ، حمید رضا گوهری در این دیدار ضمن تشریح اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از سوی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان، به ارائه مشکلات مراکز کانون در این شهرستان پرداخت و از توجه ویژه فرماندار برای رفع این مشکلات قدردانی نمود و خواستار همکاری بیشتر و مساعدت مطلوب تر مجموعه ی فرمانداری در  تخصیص اعتبارات به مراکز کانون در این شهرستان شد.

گوهری همچنین ضمن تقدیر از نگاه ویژه و هنرجویانه فرماندار سقز نسبت به برنامه ها و اهداف کانون خاطر نشان ساخت: حمایت فرماندار و مسئولان این شهرستان در حوزه های مادی و معنوی می تواند بستر ساز شکوفایی استعدادهای درخشان کودکان در بخش های مختلف شود .

وی در ادامه از فرماندار سقز خواست تا با معرفی خیرین فرهنگی این شهرستان و استفاده از ظرفیت آنها، در انجام برنامه‌ها و اهداف بلند مدت کانون و رفع مشکلات عمرانی مراکز کمک شایانی نماید.

فرماندار سقز در این دیدار کانون را با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان ایجاد می کند ، مورد اعتماد خانواده‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با معرفی بیشتر آن در شهرستان، کودکان و نوجوانان از این ظرفیت به خوبی بهره مند شوند.

جعفر توان ضمن قبول دعوت مدیرکل کانون استان جهت بازدید از برنامه ها و اقدامات مراکز کانون، درخصوص حمایت فرمانداری از مجموعه کانون و تخصیص بودجه ویژه جهت تعمیر و تجهیز مراکز قول مساعدت داد و در ادامه اظهار داشت: خیرین شهرستان نیز همواره در اجرای پروژه های عام المنفعه مشارکت مطلوبی داشتند که با رایزنی میتوان از این ظرفیت ارزشمند نیز در جهت تعمیر و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری در این شهرستان استفاده کرد .

در پایان مربی مسئولان مراکز شماره یک ، دو سقز و صاحب به ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و سال جاری در این مراکز پرداخته و مشکلات عمرانی مراکز همچون تجهیز سالنهای سینما و تعمیر سیستم گرمایشی را مطرح نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =