ویژه برنامه‌های روز دختران در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز خجسته حضرت معصومه(س) و روز دختران، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه‌برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت زادروز فرخنده حضرت معصومه(س) و روز دختران چندین جشن کتابخانه‌ای در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد.

جشن روز دختر در مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با تلاوت سوره کوثر و پخش سرود ملی آغاز شد.

قصه‌گویی اعضا، اجرای موسیقی، مسابقه، بازی و سرگرمی و قدردانی از اعضای برگزیده مرکز از دیگر فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی با همکاری شهرداری، شورای شهر و حوزه خواهران جشن روز دختر را با فعالیت‌های اجرای سرود سلام فرمانده، مقاله‌خوانی، مولودی خوانی، شعرخوانی. و تقدیر از کادر سلامت این شهر با حضور 110 مادر و دختر برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین هم جشن میلاد کریمه اهل بیت(س) را با اجرای شعرخوانی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت آن بزرگوار، مسابقه، کارگاه خلاق و پخش پویانمایی برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین به همین مناسبت " جشن لبخند خدا " را با حضور بیش از 50 نفر از اعضا و خانواده ایشان برگزار کرد.

کارگاه نقاشی گروهی، معرفی زندگی‌نامه و شخصیت حضرت معصومه س، هم‌خوانی صلوات مخصوص ایشان، زیارت مجازی حرم آن حضرت، اجرای مسابقه، قصه گویی، شعرخوانی، اجرای طنز مجری-عروسک، پخش پویانمایی جشنواره، اهدای یادبود به دختران و برگزاری کارگاه سفال «صورت مادرم»با حضور 12 عضو نوباوه و مادران آنها از جمله فعالیت‌های این مراسم بود.

در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع هم یک کارگاه عروسک سازی مادران و دختران برگزار شد.

معرفی شخصیت، معرفی ایام، اهدای جوایز به اعضا فعال در فعالیت‌های فضای مجازی و بازی و سرگرمی از جمله فعالیت‌های جشن «میلاد کریمه اهل بیت س» برای 40 عضو دختر در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =