از شخصیت های انیمیشنی نخلی و بلوطی رونمایی شد

هم‌زمان با ۱۲ خردادماه روز پویانمایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از شخصیت انیمیشنی نخلی و بلوطی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، ویژه‌برنامه روز پویانمایی با حضور وحید کیانی، مدیرکل کانون خوزستان، مهمانان برنامه، الهام عباسی و مائده عباسی طراحان شخصیت‌های انیمیشنی نخلی و بلوطی، کارشناسان ستادی، مربیان مراکز و جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به این نوع فعالیت هنری برگزار شد.

وحید کیانی مدیرکل کانون خوزستان ضمن تبریک روز پویانمایی به این موضوع اشاره کرد و افزود؛ مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی مناسب جهت پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان خلاق در عرصه صنعت انیمیشن است که علاوه بر تقویت توان هنری کودکان می‌توانند در آینده از آن به‌عنوان یک منبع اقتصادی بهره برد.

ایشان در ادامه به معرفی شخصیت انیمیشنی نخلی و بلوطی به عنوان دو نماد از خوزستان یاد کرد و گفت؛ در ساخت انیمیشن نخلی و بلوطی شخصیت‌ها به شهرهای استان سفر کرده و به معرفی اماکن تاریخی، مذهبی، شگفتی‌های طبیعت بکر و صنایع فعال استان می‌پردازند.

تقدیر از برگزیدگان استانی مهرواره پویانمایی رؤیای متحرک بخش دیگری از ویژه‌برنامه روز پویانمایی بود.

هیئت‌داوران مهرواره پویانمایی رؤیای متحرک در بخش پویانمایی، سارا حمایتی زاده با فیلم بازی‌های کامپیوتری (برگزیده اول)، پرهام دهقانی با فیلم مانع (برگزیده دوم)، درسا حاجتی با فیلم تبر (برگزیده سوم) و آمیتیس جلیلیان با فیلم توپ کثیف (شایسته تقدیر) و در بخش استوری برد، سپیده عبدی پور و ملیسا طهماسبی عضو کانون باغملک، غزل خرمی نسب عضو کانون اندیمشک و نازنین زهرا شعبانی عضو کانون بهبهان را به عنوان برگزیدگان مهرواره معرفی کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =