درخشش کانون استان اصفهان در گذر چهارباغ به مناسبت دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با همکاری کانون های خدمت رضوی در گذر چهار باغ برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به مناسبت دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با همکاری کانون های خدمت رضوی در گذر چهار باغ برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می کند .

این برنامه ها در قالب مسابقه و سرگرمی و بازی می باشد که با تقویت روحیه شادی و نشاط به صورت غیر مستقیم الگوهای برتر و شایسته به مخاطبین معرفی می شوند .
مسابقه معرفی شخصیت نخودکی اصفهانی و حر ابن عاملی که قبورشان در صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی است ، مسابقه و بازی  پرنده های حرم که سوالات و پاسخ های آن در مورد امام رضا ( ع) و خانواده ایشان و صحن انقلاب اسلامی و سقاخانه اسماعیل طلا و چگونگی ساخت آن می باشد .
 مسابقه مسیر حرکت امام رضا ( ع) از مکه به سرزمین طوس به صورت غیر مستقیم که مخاطب با دلیل سفر امام رضا ( ع) و ماجراهای این مسیر آشنا می شوند و مربیان با اجرای محتواهای جذاب در قالب های فرهنگی به معرفی شخصیت امام رضا ( ع ) و حضرت معصومه ( س ) می پردازند .

نصب دکور ضریح مقدس حضرت رضا ( ع ) در کنار غرفه ها که از ابتکارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان است جلوه های خاص معنوی به فضای گذر چهار باغ داده است و گروه های هنری شهر اصفهان با محتوای رضوی در صحنه طراحی شده به اجرای برنامه می پردازند .

درپایان برنامه مخاطبان کودک و نوجوان به نگارش زیارت نامه رضوی و خاطرات زیارت می پردازند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =