از سه پژوهش برتر همزمان با هفته پژوهش به صورت استانی تقدیر خواهد شد

سرپرست کانون استان کردستان در اولین جلسه نهاد اقدام پژوهی در سخنانی گفت: به منظور تشویق و ترغیب همکاران به انجام فعالیت پژوهشی از سه پژوهش برتر به صورت استانی تقدیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمید رضا گوهری در این جلسه که دیروز 17 خرداد با حضور کارشناس پژوهش استان و دیگر اعضا پژوهشی کانون استان برگزار شد بر فعال نمودن بیش از پیش این فعالیت تاکید کرد و افزود: به منظور پیشرفت و پیشبرد کاری لازم است مربیان و همکاران در این زمینه فعالتر از قبل عمل کنند و انشاالله شاهد پژوهش های خوب و عالی از طرف همکاران باشیم.

گوهری همچنین تصریح کرد: هر سازمانی با بهره‌گیری از پژوهش می‌تواند جایگاه خود را شناسایی و با ارایه آموزش، ضمن رفع مشکلات و موانع به سمت اهداف خود حرکت کند.

وی خاطر نشان ساخت: پژوهش کوششی برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه‌های زندگی و راهی برای گسترش مرزهای دانش وگشودن افق‌های تازه برای آیندگان است که لازم است مرییان مراکز کانون استان نیز به این امر در راستای پیشبرد اهداف کانون توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه چنور مولانایی کارشناس آموزش و پژوهش استان نیز در سخنانی خلاصه ای از شیوه نامه ی آموزش و پژوهش و گزارشی از برنامه های آموزش و پژوهش در سال 1400 را ارایه نمود.

در پایان ه هر کدام از اعضا حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =