کد خبر: 315474
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
بازدید 128
 ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان کانون گیلان آغازشد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان این مجموعه آغازشده و تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ ادامه‌ دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبر افزود: کارگاه‌های حضوری کانون در روزهای پساکرونا، در گستره افزون‌تری برگزارخواهدشد و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، از دانش و توان‌مندی مربیان و مدرسان توان‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مندشوند.

سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان، مخاطبان ۶۵ عنوان کارگاه عمومی و تخصصی این مجموعه را گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال اعلام‌کرد و افزود: «هنر قصه‌گویی و اجرا»، «هنرهای تجسمی شامل: نقاشی، طراحی، خوش‌نویسی، کلاژ(تکه‌چسبانی)، اوریگامی( کاغذوتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی» و «هنرهای نمایشی چون: بازیگری، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک (اُرف)»، از جمله کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان سال   ۱۴۰۱به‌شمارمی‌رود.

وی درهمین‌حال به ارایه آموزش‌های ادبی (شعر، داستان، خوانش متون ادبی و...)  و علمی (نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی و...) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب کارگاه‌های تخصصی اشاره‌داشت و عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان را از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها دانست.

سیدجلیل میرعظیمی  از برپایی کارگاه‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان نیز سخن‌گفت و «کتاب‌خوانی»، «قصه‌گویی(خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن)»، «شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع» و  «آشنایی با قرآن و احادیث» را از جمله کارگاه‌های سازنده‌ای خواند که رایگان برای اعضای این مجموعه برگزارمی‌شود.

این مسئول، از رسالت دستگاه‌های فرهنگی برای خدمات‌رسانی به هرچه بهتر به مخاطبان، نشاط‌بخشی و توان‌مندسازی آینده‌سازان نیز صحبت‌کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو، به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه‌کنند.  

شایان‌ذکر است، زمان ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری استان گیلان نیر متعاقباَ به آگاهی مخاطبان خواهدرسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =