هشتمین جشنواره گل‌های بابونه/ کانون نمین غرفه‌های مختلف فرهنگی هنری برپا کرد

کانون پرورش فکری شهرستان نمین در هشتمین جشنواره گل‌های بابونه که در منطقه گردشگری و تفریحی فندقلو در حال برگزاری است، با اجرای فعالیت‌های ویژه فرهنگی هنری، میزبان کودکان و نوجوانان بوده و حضوری فعال دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی کرامت و روز گل و گیاه، هشتمین جشنواره گل‌های بابونه شهرستان نمین در منطقه گردشگری و تفریحی فندقلو به میزبانی شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و همکاری تمامی اداره‌ها آغاز شد و مرکز فرهنگی هنری کانون نمین نیز به مدت سه روز، از روز پنجشنبه مورخه‌ی ۱۴۰۱/۰۳/۰۹، با برپایی غرفه‌ی نقاشی و گریم، میزبان کودکان و نوجوانان است.

براساس این خبر، در نخستین روز از این جشنواره، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست کانون استان اردبیل به همراه احد برادری معاون اداری و مالی و هم‌چنین حسین یوسفی مسوول حراست، در مراسم افتتاح این برنامه حضور داشت و از غرفه‌ی کودک و نوجوان و سایر غرفه‌ها بازدید و راه‌کارهای لازم را در خصوص برگزاری بهتر و هدفمند برنامه‌ها ارایه کرد.

برگزاری ایستگاه نقاشی‌وگریم، قصه‌گویی، کاردستی و کاغذوتا، معرفی و روخوانی کتاب، معرفی فعالیت‌های کانون و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه‌هایی است که در این جشنواره توسط مربیان هنرمند کانون نمین در حال برگزاری است.

شایان‌ذکر است، بابونه گیاهی درمانی است که در بیش از ۴۰۰ هکتار از جنگل‌های فندق‌لو رشد می‌کند و برگزاری جشنواره بابونه نمادی برای معرفی ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری شهرستان نمین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =