دهه نودی‌های لرستان سرود «سلام فرمانده» را هم خوانی کردند

همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، همایش «سلام فرمانده» با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان دهه نودی سراسر استان لرستان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: عصر روز شنبه 21خردادماه 1401 همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، با حضور پرشور (دهه نودی‌های) عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به همراه مربیان، خانواده ها، و حضور ابوذر روحی خواننده این اثر در پارک زیبا کنار خرم آباد گردهم آمدند و (سرود سلام فرمانده) را هم خوانی کردند.
براساس این گزارش: کودکان و نوجوانان عضو کانون در خرم آباد در کنار دریاچه کیو، پارک زیبا کنار گردهم آمدند و هم صدا با سایر بچه ها با دردست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران سرود حماسی «سلام فرمانده» را خواندند.
در این روز کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری استان لرستان با حضور دراین گردهم آیی، ادای احترام خود را نسبت به ولایت و حضرت ولی عصر(عج) اعلام کردند.
گفتنی است: در روز شنبه 21 خردادماه، سرود «سلام فرمانده» با مشارکت و همراهی مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهرستان های؛ خرم آباد، دورود، نورآباد، بروجرد و پلدختر اجرا شد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =