درخشش کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در اولین جشنواره «مرا دریاب»

در آیین اختتامیه اولین جشنواره «مرا دریاب» و پویش نه به اعتیاد که روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ و در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، از اعضا، مربی و کارشناس کانون استان به عنوان نفرهای برگزیده تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین اختتامیه اولین جشنواره «مرا دریاب» و پویش نه به اعتیاد از اعضا، مربی و کارشناس کانون استان به عنوان نفرهای برگزیده تجلیل شد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که به همت معاونت اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و با همکاری بهزیستی، نیروی انتظامی استان، شهرداری و بسیج هنرمندان استان،… روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ و در مجتمع بعثت برگزار شد، برگزیدگان جشنواره مرا دریاب معرفی شدند.

بر همین اساس، فاطمه ناظری، کارشناس ادبی در بخش شعر بزرگسال، مریم رستمی، مربی ادبی در بخش شعر بزرگسال، تینا عزیزیان، عضو کانون در بخش شعر نوجوان، امیرحسین آهی، عضو کانون در بخش داستان، پرهام گودرزی، عضو کانون در بخش نقاشی و پرناز گودرزی، عضو کانون در بخش نقاشی به عنوان برگزیدگان جشنواره استانی مرا دریاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مراسم با حضور سردار بهمن امیری‌مقدم استاندار، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب «نجف»، سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه استان، مدیران اجرایی و فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =