آثار جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) در دنیا نمود پیدا می‌کند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که برای شرکت در مراسم آغاز بیستمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بود، این جشنواره را در نوع خود رویدادی منحصر به‌فرد توصیف کرد که اهالی فرهنگ و هنر را گردهم می‌آورد و زمینه‌ای برای تبادل‌نظر بین آن‌ها فراهم می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در ادامه افزود: وقتی فرصتی ایجاد می‌شود تا هنرمندان، صاحب‌نظران، فرهنگ‌دوستان و اهالی قلم آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند زمینه‌ای نیز برای  تشویق اهالی فرهنگ و هنر در خارج از کشور فراهم خواهد شد و این آثار در دنیا نمود پیدا می‌کند.  
وی همچنین هدف از برگزاری جشنواره امام‌رضا(ع) را گام‌برداشتن در مسیر ترویج و اشاعه فرهنگ و اندیشه، سبک و سیره امام رضا(ع) عنوان و اظهار امیدواری کرد این رویداد بتواند در سطح جهانی موثر عمل کند.
مدیرعامل کانون‌ در پایان از واکنش‌ها به نمایش یک فیلم موهن در یک جشنواره بین‌المللی و ابراز ارادت خاص مردم به حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) سخن گفت و تاکید کرد: شناخت مردم ایران از امام رضا(ع) آن‌قدر وسیع و غیرقابل تغییر است که چنین اقدام‌هایی نمی‌تواند به آن خدشه وارد کند.
علی‌اکبرزاده روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در آیین پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و آغاز بیستمین دوره این رویداد فرهنگی هنری همزمان با روز ولادت ثامن‌الحجج علیه‌السلام در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس حرم مطهر رضوی حضور داشت.
وی در این سفر با مقامات استان خراسان رضوی در مورد فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پیشبرد امور این استان گفت‌وگو کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =