کد خبر: 315584
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
نمایش «شهر پرندگان» در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

نمایش «شهر پرندگان» به کارگردانی محمد جهانپا کار گروهی مرکز تخصصی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان خراسان رضوی میهمان بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌المل کانون، پنج نمایش در بخش میهمان بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود. آثار این بخش، برگزیدگان سایر جشنواره‌ها هستند و یا بنا به شرایط و درخواست گروه نمایش به شکل غیررقابتی در این رویداد حضور خواهند داشت.

دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش میهمان را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام کرده است: نمایش «آخرین تقلب» نوشته فاطمه کیمیا و کارگردانی ابراهیم وفایی از قم (برگزیده جشنواره بچه‌های مسجد)، نمایش «سینا و غول نخود فرنگی» نوشته و کارگردانی حسین فدائی حسین، نمایش «شهر پرندگان» کار گروهی مرکز تخصصی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی، نمایش «عروسک‌های غول پیکر» نوشته و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان و نمایش «کمپر سیار نمایش» نوشته و سرپرستی صادق داوری‌فر از تهران.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیر به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =