کد خبر: 315604
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
لیلا بابایی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی لیلا بابایی را به‌عنوان مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم با اشاره به مراتب شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند مدیرکل جدید آورده است: سرگرمی‌های سازنده و اسباب‌بازی‌ها به عنوان ابزاری فرهنگی و تربیتی جهت رشد و ارتقا روانی و جسمانی و ساختن آینده کودکان و نوجوانان نقش و جایگاه متمایزی دارد.
او در ادامه توجه به ارزش های فرهنگی و سبک زندگی ایرانی، اسلامی، با در نظرگرفتن ظرفیت‌های بومی و محلی و نگاه آموزشی مبتنی بر نیازهای آینده جامعه به مقوله بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌ها، همچنین حمایت از ایده‌پردازان و تولیدکنندگان خلاق و پروژه‌های دانشجویی جهت تحقیق و نوآوری این صنعت را از جمله انتظارهای خود از مدیرکل جدید سرگرمی های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون برشمرده است تا در آن اداره کل و در مسیر تحقق اهداف عالی کانون و پیشرفت فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان کشور قدم‌های موثری برداشته شود.
لیلا بابایی پیش از این مسئول اجرایی اداره کل سرگرمی‌های سازنده کانون بود و در سال‌های دورتر مسئولیت‌هایی مانند مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مدیرکل طرح و برنامه و بودجه کانون را برعهده داشت.
او روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌عنوان سرپرست این اداره کل، جایگزین محسن حموله شده بود که اکنون مشاور مدیرعامل کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =