کد خبر: 315623
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کانون پرورش فکری باید به کودکان آرامش بدهد

مدیرعامل کانون در جمع مدیران بدو انتصاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ها، کانون را یک محیط فرهنگی مقدس معرفی کرد که باید به بچه‌ها آرامش بدهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده با بیان این مطلب فعالیت در کانون پرورش فکری را امری مقدس دانست و گفت: اگر با فعالیت  و حضور در کانون پرورش فکری لذت می‌برید یعنی این حرکت ارزشمند ‌و معنوی شما مورد قبول است.
وی با اشاره به اهمیت توجه به نحوه عملکرد مدیران تصریح کرد: کارنامه و عملکرد ما، تاثیر فعالیت‌هایی است که از ما به جا گذاشته می‌شود، بنابراین باید دقت و توجه زیادی در نوع فعالیت و کارهایمان داشته باشیم.


مدیرعامل کانون در ادامه از کانون پرورش فکری به‌عنوان یک فضای منحصر به فرد نام برد که عرصه های جهانی را هم درنوردیده و در قامت یک برند جهانی معرفی و شناسانده شده است.
علی‌اکبرزاده با تأکید بر نقش مهم مدیران بیان کرد: مدیران و کسانی که در کانون کار می‌کنند ابتدا باید در مسیر تغییر و تحول قرار گیرند و برای یک کار مهم آماده شوند.
وی اظهار کرد: کانون مکانی است که باید در آن به نشاط، سرزندگی و لبخند به کودکان و نوجوانان توجه ویژه شود، چون حضور و پرورش در کانون باید همراه با عشق، مهر، لبخند، آگاهی و امید باشد و از آنجایی که کودکان و نوجوانان با انگیزه و علاقه خاص و بی نظیری در کانون حضور پیدا می‌کنند این مهم مسوولیت ما را دو چندان می‌کند . در واقع و در یک جمله کلیدی، کانون باید به بچه‌ها آرامش بدهد.
مدیرعامل کانون با بیان اینکه حفظ حریم و حرمت و جایگاه رفیع کانون پرورش فکری از وظایف اصلی ماست ادامه داد: کانون وقتی مانا و سازنده است که ما طبق وظایفی که برای خودمان تعریف کرده‌ایم حرکت کنیم.


در ادامه وی با اشاره به نقش مدیران عنوان کرد: یک مدیر قبل از اینکه مدیر استان باشد باید مربی باشد، مربی و راهنمایی که با خلاقیت خودش کودک و نوجوان را به سمت و سوی خلاقیت و نور و روشنی رهنمون می‌شود . کانون فضای بروز خلاقیت‌هاست و به همین دلیل در یک چارچوب خاص نمی‌گنجد.
مهدی علی‌اکبرزاده در پایان با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی، کارکنان و مدیران را به گفتگو و تعامل با یکدیگر و انجام بازدید از مراکز مختلف کانون در استان‌ها دعوت کرد و این رفتار را فرصتی برای بالابردن و بهتر شدن روحیه مربیان و مدیران دانست.


در پایان این نشست دو روزه نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون گزارشی از برنامه‌های این دو روز ارائه داد. براساس این گزارش در این دوره آموزشی محمود مروج معاون فرهنگی کانون و مدیران زیر مجموعه، قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و حامد آخوندی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون و مدیرهای زیر مجموعه، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون، هادی یوسف‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران زیرمجموعه، لیلا کمالی مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون، اسفندیار ضیایی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، مصطفی زند مدیرکل بودجه و اعتبارات،  مسعود امجدیان رییس اداره حقوقی املاک و حمایت قضایی کارکنان، مهدی بشیری گودرزی مدیر دفتر مرکزی حراست، علی رشیدی‌نیا مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی کانون، سخنرانی کردند.
شایان ذکر است استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، اردبیل، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه و یزد در این دوره آموزشی که به همت معاونت فرهنگی و اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری برگزار شد حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =