سرپرست کانون استان کرمانشاه، در جشنواره پژوهشی آیت‌الله نجومی مورد تقدیر قرار گرفت

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به عنوان استاد پژوهشگر در جشنواره پژوهشی آیت‌الله نجومی مرکز تخصصی کلام اسلامی کرمانشاه که روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ و در حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد، در بخش اساتید معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان، به عنوان استاد پژوهشگر در جشنواره پژوهشی آیت‌الله نجومی مرکز تخصصی کلام اسلامی کرمانشاه که روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ و در حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد، در بخش اساتید معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

بر همین اساس، ۵۲ عنوان کتاب چاپ شده، ۳ عنوان مقاله isi و علمی‌پژوهشی و اجرای ۵ طرح پژوهشی، بخشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی محمد خیاط زنجانی بوده است.

او پیش از این نیز به عنوان پژوهشگر برتر هفته پژوهش در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۷، پژوهشگر برتر موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۹۸، معلم پژوهنده منطقه‌ای آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۶، جوان نمونه استان در بخش کتاب در سال ۱۳۹۴ و در بخش فعالیت‌های فرهنگی در سال ۱۳۸۷ مورد تقدیر قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =