دومین جلسه شورای اداری مالی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با دو دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، تشکیل کمیته ورزشی کانون استان و احیاء ورزشهای همگانی و رویکردهای مالی( ایجاد کارگاههای تخصصی حضوری در مراکز) با کاهش هزینه‌ها عناوین دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه ایجاد روحیه‌ی شادی و نشاط و همچنین توجه به سلامت جسمانی کارکنان کانون سراسر استان را از اهداف مهم تشکیل کمیته ورزشی کانون آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران با تأکید بر اهمیت تهذیب نفس در کنار پرداختن به فعالیت‌های ورزشی، افزایش بهره‌وری در امور اداری را یکی از فواید تقویت تندرستی با نهادینه کردن ورزش در بین کارکنان ذکر کرد و گفت: با اجرایی کردن رویکرد توسعه‌ی ورزش همگانی بر مبنای سیاست‌های کلی ستاد کانون کشور، توجه به ورزش مربیان و کارکنان مراکز کانون سراسر استان نیز در دستور کار کانون استان قرار دارد.

مدیرکل کانون استان در خصوص دستور دوم جلسه، کاهش چشمگیر مصرف حامل‌های انرژی در ستاد و مراکز کانون استان را همزمان با شروع فصل گرما از اولویت‌های اساسی کانون آذربایجان‌غربی بر شمرد.

وی از مراحل پایانی کارگاه‌های تخصصی حضوری فصل بهار خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ عنوان کارگاه تخصصی برای فصل بهار کانون استان برنامه‌ریزی شده بود که به یاری خدا و تلاش مجموعه کانون استان جلسه‌های پایانی این کارگاه‌ها نیز رو به اتمام است.

آب‌سوران تصریح کرد: برنامه‌ریزی مراکز کانون استان برای طراحی و اجرایی کردن کارگاه‌های پیش‌بینی شده برای فصل تابستان در دست اقدام است.

در ادامه این نشست، اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرهای خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =