آشنایی با راه‌های تبلیغی عفاف و حجاب در بین کارمندان کانون

برگزاری دوره آموزشی مجازی "عفاف و حجاب اسلامی" برای کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در فضای مجازی با حضور مونس عباسی مدرس سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، به نقل از مریم بابایی کارشناس فرهنگی کانون استان که در گزارشی گت: با توجه به ابلاغ کشوری و استانی، دوره آموزشی "آشنایی با فنون تبلیغات در عفاف و حجاب و مصادیق عفاف و حجاب درجامعه اسلامی" از جمله دوره های پیشنهادی درجلسه کمیته عفاف و حجاب بود که با هماهنگی‌ واحدآموزش و پژوهش درخرداد ماه سال جاری برای کلیه مربیان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به صورت مجازی برگزار گردید. 

کارشناس فرهنگی کانون، رویکرد کانون استان در سال ۱۴۰۱ را نیز مبتنی بر شاخص‌های ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر و در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مصوب کانون استان ذکر کرد.

رابط عفاف و حجاب کانون استان با اشاره به این که این دوره با حضور مونس عباسی مدرس سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: ترویج منشور عفاف و حجاب، فضاسازی و تبلیغات محیطی، ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای، آموزش و اقناع سازی و اجرای برنامه‌ها و خدمات فرهنگی، هنری و تبلیغی که شیوه‌ها و فنون تبلیغات در عفاف و حجاب است اشاره کردند.     

بابایی در پایان، برگزاری برنامه‌های خلاق و هدفمند مانند قصه‌گویی، معرفی الگوهای برتر، برگزاری نشست‌های تخصصی و بحث آزاد ویژه مربیان و اعضای مراکز، تقدیر از اعضای برتر محجبه، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مبتنی بر آموزهای دینی و تربیت اسلامی را نیز از مصادیق برنامه‌های پیش بینی شده در طول سال و هفته گرامی‌داشت عفاف و حجاب در سطح مراکز کانون دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =