چهارمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

چهارمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با دو دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، بررسی شیفت کاری مراکز ثابت در فصل تابستان و بررسی طرح «نماد شهر من» عناوین دستورهای این جلسه‌ بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه گفت: دستورالعمل جامع برگزاری کارگاه‌های فصل تابستان در آستانه‌ی نهایی شدن و ارسال به مراکز استان قرار دارد.

زهرا آب‌سوران، نتیجه‌ی آرای کارشناسان و نمایندگان مراکز حاضر در جلسه را در کنار آرای مربیان و مسئولان مراکز کانون استان، اساس تصمیم‌گیری در خصوص تصویب ساعات کاری مراکز ثابت عنوان کرد.

وی همچنین طرح «نماد شهر من» را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون استان در راستای احیا و شناساندن فرهنگ‌ بومی مناطق، آداب و رسوم، غذاهای محلی، بافتنی‌ها، آثار تاریخی و ... ذکر کرد و گفت: رویکرد خلاقانه به عنوان محور مورد نظر در این طرح، دارای اولویت است.

در ادامه این نشست، کارشناسان و نمایندگان مراکز استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرهای خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =