کد خبر: 315729
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
بازدید 231
بچه‌های سر به هوا ساعت آفتابی می‌سازند

انجمن نجوم کانون پرورش فکری استان کرمان، کارگاه «آشنایی و ساخت ساعت آفتابی» را ویژه کودکان و نوجوانان و به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن نجوم «بچه‌های سر به هوا» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان کارگاه آموزش مجازی آشنایی با ساعت آفتابی و ساخت آن را اول تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

بنابر این خبر، در این ویژه‌برنامه که از سری ویژه‌برنامه‌های هر ماه انجمن نجوم کانون استان می‌باشد شرکت‌کنندگان با یکی از قدیمی‌ترین ابزارآلات تاریخ نجوم یعنی ساعت آفتابی آشنا خواهند شد و یک نمونه عملی می‌سازند.

این کارگاه آموزشی برای اعضای انجمن رایگان است و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام  با شماره تلفن‌های روی پوستر تماس بگیرند.

بازدید از بزرگترین آسمان‌نمای سیار استان کرمان در رفسنجان

همچنین انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در ادامه برگزاری کارگاه‌های نجومی در شهرستان‌های استان این‌بار از علاقه‌مندان رفسنجانی دعوت می‌کند تا برای بازدید از بزرگترین آسمان‌نمای دیجیتال استان و سفر به منظومه شمسی ابتدا با شماره‌های درج شده روی پوستر تماس بگیرند و سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح به مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان به نشانی خیابان شریعتی شرقی، چهارراه آذر، نبش کوچه ۲۵ و یا ساعت ۱۰ صبح به مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی ۳۰ متری کوچه ۱/۲۷، انتهای کوچه بن‌بست مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =