ثبت‌نام حضوری کارگاه‌های مرکز آفرینش‌های کانون تا ۷ تیر

هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری در تهران نیز از ادامه ثبت‌نام کارگاه‌ها و بسته‌های آموزشی این مرکز بزرگ کانون تا ۷ تیر خبر داده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فعالیت کارگاه‌های این مرکز واقع در خیابان حجاب تهران در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی نوباوه (۴ تا ۶ سال)، نوخوان (۷ تا ۹ سال)، نونهال (۷ تا ۱۲ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۶ سال) در قالب بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های هنری خلاق از ۱۱ تیر ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

کارگاه‌های حضوری شامل هنرهای نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی، سفال‌گری، شعر و قصه، بازیگری، ساخت زیورآلات، شطرنج، رباتیک، نوشتن خلاق، ساخت عروسک، مجسمه و... است.

همچنین بسته‌های آموزشی برای گروه سنی نوخوان (۷ تا ۹ سال) دو روز در هفته شامل شنبه: خوشنویسی، سفال و نقاشی و دوشنبه: اریگامی، فن بیان و کاردستی خلاق برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در تمامی کارگاه‌های حضوری مرکز آفرینش‌ها تا روز ۷ تیر به نشانی afarineshha.kpf.ir مراجعه کنند.

همچنین ثبت‌نام بسته‌های آموزشی به صورت حضوری در خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری از ساعت ۸ تا ۱۴ انجام می‌شود.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۶ در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب تهران واقع شده است.

کارگاه‌های حضوری تابستان ۱۴۰۱ مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =