جلسه مراکز کانون پرورش فکری غرب استان کرمانشاه برگزار شد

جلسه مراکز کانون غرب استان کرمانشاه با حضور محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان روز چهارشنبه یک تیر ۱۴۰۱ و در مرکز شماره ۲ کانون شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه مراکز کانون غرب استان با حضور محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان روز چهارشنبه یک تیر ۱۴۰۱ و در مرکز شماره ۲ کانون شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

بر همین اساس، محمدخیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان در این جلسه با اشاره به اینکه باید مربیان کوشش کنند تا کودکان و نوجوانان در مسیر مطلوب قرار بگیرند، افزود: عضو کانون با کمک مربی کانون باید در مسیری قرار بگیرد که همان مسیر هدایت است.

خیاط‌زنجانی، اندیشه‌پروری در قرآن را یکی از مهمترین اقدام مربیان کانون عنوان کرد و گفت: با تمسّک به آیات قرآن تلاش کنیم در مراکز که افق نگاهم این باشد که قرآن را در همه ابعاد زندگی خودمان سرلوحه قرار دهیم.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین، به مربیان کانون توصیه کرد؛ در تولید یک اثر هنری، ادبی، فرهنگی،... آن آثار را با قرآن پیوست دهند.

او افزود: مربی توانمند می‌تواند بیشتر از حوزه‌های دیگر بر کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد، زیرا فعالیت‌هایی که در کانون پرورش فکری اجرا می‌شود هدفمند است و تاثیر بسیار دارد.

خیاط‌زنجانی با اعلام اینکه؛ پشت تمامی فعالیت‌هایی که یک مربی انجام می‌دهد، باید تفکر و تعقل باشد، افزود: مربیان کانون باید مزه شیرین مربی‌گری زیر زبان همه آنها باشد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه از اختصاص هر ماه به نام کانون یک شهرستان خبر داد و گفت: وقتی نگاه کانون شیشه‌ای شود و مسائل به صورت شفاف به اطلاع رسانیده شود، این کار باعث رضایتمندی می‌شود.

در ادامه جلسه، مربیان مسئول‌فرهنگی شرکت کننده از مراکز کانون غرب استان کرمانشاه( مراکز یک، دو، سه اسلام‌آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، گواور، گهواره) در جلسه به بیان مسائل، مشکلات و دیدگاه‌های خود درباره اجرای برنامه‌های مراکز خود پرداختند.

همچنین، در پایان این جلسه، توسط سرپرست کانون استان کرمانشاه از مسعود میاور، مربی‌مسئول ‌فرهنگی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری شهرستان اسلام‌آبادغرب برای آفرینش آثار هنری در حوزه کودک و نوجوان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =