فرماندار اسلام‌آبادغرب: خدمت مربیان کانون به کودکان و نوجوانان ماندگار است

روز چهارشنبه یک تیر ۱۴۰۱، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حمیدرضا کرمی، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، روز چهارشنبه یک تیر ۱۴۰۱، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان با حمیدرضا کرمی، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس، در ادامه سفر سرپرست کانون استان کرمانشاه به شهرستان اسلام‌آبادغرب، او در جلسه‌ای با فرماندار این شهرستان شرکت کرد.

در ابتدای این دیدار، خیاط‌زنجانی به تشریح اهم فعالیت‌های انجام‌شده طی تصدی‌گری سرپرستی کانون استان کرمانشاه پرداخت.

در ادامه، حمیدرضا کرمی، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب، انتصاب خیاط‌زنجانی را به سمت سرپرستی کانون استان کرمانشاه تبریک گفت.

کرمی با اشاره به اینکه خاطره خوبی از ساختمان زیبای کانون در سال‌های کودکی دارد ، گفت: کار مربیان کانون؛ هنرمندانه، خلاق و زیباست.

فرماندار اسلام‌آبادغرب افزود: یکی از ویژگی‌ها و کارکردهای محیط کاری کانون این است که مربی از کارش در آنجا لذت می برد.

کرمی، حضور در کانون را به دری از بهشت زیبای خداوند تشبیه کرد که به روی انسان باز می‌شود.

فرماندار اسلام‌آبادغرب، کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان را سرمایه‌گذاری برای آینده دانست.

او گفت: خدا به مربیان کانون این توفیق را داده است که در خدمت کودکان و نوجوانان باشند. و به همین خاطر است که خدمت به این نسل ماندگار است. زیرا آینده‌سازان فردای مملکت همین کودکان و نوجوانان هستند. حتی، بسیاری از نخبه‌ها در عرصه‌های گوناگون در محیط کانون پرورش پیدا کرده‌اند.

فرماندار اسلام‌آبادغرب، همچنین به خروجی فعالیت‌های کانون‌زبان اشاره کرد و افزود: کانون‌زبان دستاوردهای خوبی دارد. و همین خروجی کار شماست که برای جامعه لذت‌بخش است.

او از سرپرست کانون خواست تا ضمن توسعه کار فرهنگی، به مناطق محروم نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کرمی گفت: کار شاخص این است که کار در مناطق محروم انجام شود. و این ظرفیت خوب در مجموعه همکاران کانون هست.

در پایان این دیدار، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با قدردانی از توجه فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب به حوزه کودک و نوجوان، از آمادگی کانون استان برای راه‌اندازی شعبه کانون‌زبان در این شهرستان خبر داد.

شهرستان اسلام‌آبادغرب که در غرب استان کرمانشاه واقع شده، دارای سه مرکز فعال کانون پرورش فکری است که در حال خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =