برگزاری کارگاه عروسک‌سازی در مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی

کارگاه‌عروسک‌سازی با حضور سرپرست گروه نمایشی عروسک‌های بلندقامت خارک، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بنا به درخواست مدیرکل کانون و با هدف بهبود و ساخت عروسک‌های بلندقامت با تکنیک های جدید کارگاهی با حضور فاطمه بحرینی سرپرست گروه نمایشی عروسک‌های بلندقامت استان خوزستان برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه که مربیان و کارشناسان کانون همدان حضور داشتند، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تشکر از حضور گرم گروه هنرمند عروسک های بلند قامت خارک که میهمان استان همدان هستند، هدف از برگزاری این کارگاه را تبادل تجربه و انتقال دانش عروسک‌سازی عنوان کرد و از سرپرست گروه نمایشی خارک خواستار راهنمایی هرچه بیشتر جهت ساخت بهتر عروسک‌های بلند قامت شد.


در ادامه فاطمه بحرینی طراح، سازنده و سرپرست گروه نمایشی خارک با ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران هنرمند کانون، ضمن بررسی چگونگی ساخت عروسک‌های بلندقامت و سردیس، آموزش‌هایی پیرامون رعایت تناسب و حجم، نحوه‌ی عروسک‌سازی، فرم، استفاده از مواد مناسب، طراحی و نحوه‌ی عروسک‌گردانی به حاضران ارائه کرد.
لازم به ذکر است گروه‌ نمایش عروسک‌های بلندقامت خارک،  جهت شرکت در بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان میهمان استان همدان می‌باشند. و روزانه به اجرای شادپیمایی در مناطق مختلف شهر می پردازند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =