آغازی خوب برای فعالیت‌های تابستانی کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برگزاری جشن‌های متنوع فعالیت تابستانی خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نخستین روزهای تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با برگزاری جشن‌های متنوع، رونق ویژه‌ای داشت.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان با حضور بیش از ۷۰ عضو کودک و نوجوان جشن افتتاحیه کارگاه‌های تابستانی را برگزار کرد.

تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی، نمایش چند اثر پویانمایی کانون، نمایش تیزر معرفی فعالیت‌های کانون و معرفی کارگاه‌های تابستانی مرکز توسط مربیان از جمله فعالیت‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد با حضور ۶۰ عضو جشن آغاز تابستان را با اجرای چند بازی بومی-محلی و چند بازی فکری با همراهی اعضا برگزار کرد، در ادامه بخش‌های مختلفی مانند تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، قصه‌گویی و قدردانی از اعضای فعال و برگزیده مرکز در مسابقه‌های پیشین در مراسم جشنی در سالن نمایش این مرکز اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با اجرای فعالیت‌های شعرخوانی، قصه‌گویی، مسابقه، نمایش انیمیشن، معرفی برنامه‌های تابستانی مرکز و اجرای مسابقه بین مادران اعضا جشن کتابخانه‌ای آغاز تابستان خود را برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز با حضور صد مهمان شامل اعضا و خانواده‌های ایشان و با اجرای فعالیت‌های نمایش نماهنگ، معرفی فعالیت‌های کانون.و تقدیر از اعضای فعال مرکز آغاز فعالیت‌های تابستانی را جشن گرفت

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه ویژه برنامه تابستانه خود را با تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی آغاز کرد.

اجرای مسابقه، بازی و سرگرمی، نشست کارشناسی با موضوع فرزندپروری و پربارسازی اوقات فراغت از دیگر فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین جشن شروع تابستان را با عنوان " تابستان جان!سلام" برگزار کرد.

این آیین با حضور ۱۲۰ مهمان شامل اعضا و خانواده‌های ایشان برگزار شد و شامل فعالیت‌های کارگاه ادبی و نقاشی، قصه‌گویی، معرفی کانون و فعالیت‌های تابستانی مرکز، اجرای مسابقه برای مادران، بازی و مسابقه با اعضا، شعرخوانی، پخش موسیقی و پاسخ به سوالات والدین و اعضا بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند هم ویژه برنامه‌ای درباره مهارت‌های زندگی با حضور یک کارشناس بهزیستی برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد نیز با حضور ۵۰ عضو و خانواده‌های ایشان جشن آغاز فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان را در قالب معرفی کارگاه‌های تابستانی و اجرای مسابقه برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =