کد خبر: 315858
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران منصوب شد

با حکمی از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، معاون فرهنگی این اداره کل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمدعلی یزدان شناس در حکمی، « فرشته شهمیرزادی » را به سمت معاون فرهنگی خود در این اداره کل منصوب نمود.

وی در حکم انتصاب معاون فرهنگی کانون مازندران، این مسؤولیت را، امانتی مهم به معاون جدید عنوان کرد و خواستار تلاش  برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مازندران شد.

مدیرکل کانون مازندران، همچنین ضمن تاکید بر تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر میان همکاران اداره کل و مراکز فرهنگی هنری استان خواستار ایجاد فضای پرنشاط و امید بخش و خلق فرصت‌های جدید به منظور توسعه خدمات فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان شد.

در بخشی دیگری  از این حکم آمده: انتظار می‌رود با بهره‌منـدی از ظرفیت و توان همکاران محترم و تلاش در جهت ایجاد فضایی پرنشاط و امیدبخش، همچنین پیگیری و اجرای دسـتورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ستادی و استانی، تعامل مناسب با سایر واحدها، تقویت و توسـعه‌ی همکاری با آموزش و پرورش استان‌و سایر دستگاه‌های همسو، برقراری فضایی مناسب جهت ارتباط و بهره‌برداری از ظرفیت جامعه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی استان اهتمام داشته باشید.

گفتنی است: فرشته شهمیرزادی از کارکنان با سابقه این اداره بوده که پیش از این در سمت کارشناس مسؤول فرهنگی استان فعالیت داشته است.

​​​​​​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =