تابستان ۱۴۰۱ کانون استان تهران با برگزاری ۱۲۷۰ عنوان کارگاه حضوری و مجازی

مراکز کانون استان تهران برای تابستان جاری، به برگزاری ۱۲۷۰ عنوان کارگاه حضوری و مجازی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سیدعلی حسینی، سرپرست اداره کل کانون استان تهران، با ابراز خرسندی از برچیده شدن بساط کرونا ویروس و پایان محدودیت‌ها، به حضوری شدن اکثر کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون اشاره کرد و افزود؛ تابستان امسال برای مراکز استان پیش‌بینی استقبال قابل توجهی داشتیم و همین اتفاق هم با حضور کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف افتاد و مراکز پس از دو سال و نیم، شاهد حضور حداکثری اعضای خود بودند.

حسینی با تأکید بر آمادگی مراکز برای ثبت نام و ساماندهی اعضا در ۱۲۰۰ کارگاه حضوری، به برگزاری ۷۰ عنوان کارگاه مجازی اشاره کرد که از این بین ۲۵ کارگاه در سطح ملی و ۴۵ کارگاه در سطح استانی برگزار خواهد شد.

سرپرست کانون استان تهران افزود؛ با توجه به اتمام ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و آغاز فعالیت‌ها از ابتدای تیرماه، متقاضیان برای شرکت در کارگاه‌های مجازی از ۵ تیر تا پایان هفته فرصت ثبت‌نام در کلاس دلخواه خود را داشته و از شنبه ۱۱ تیرماه می‌توانند از کارگاه‌ها استفاده کنند.

وی در پایان افزود؛ در برخی مراکز فعالیت‌ها و کارگاه‌ها صرفاً مجازی و در برخی مراکز فقط فعالیت حضوری صورت می‌پذیرد و در بسیاری از مراکز نیز هر دو شیوه در دستور کار قرار دارد.

گفتنی‌ست؛ فعالیت‌های کانون استان تهران در تابستان امسال، در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی شامل کارگاه‌هایی همچون: نقاشی، سفالگری، عکاسی، انیمیشن، موسیقی، نجوم، رباتیک، شعر، داستان، کاوشگری و... خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =