برنامه های سه شنبه های شادابی با محوریت بهینه سازی مصرف آب

سه شنبه های شادابی با محوریت مصرف بهینه آب با همکاری آب و فاضلاب ، شهرداری و شورای شهر در فرهنگ سرای شهرداری قهجاورستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، سه شنبه های شادابی با محوریت مصرف بهینه آب با همکاری آب و فاضلاب ، شهرداری و شورای شهر  در فرهنگ سرای شهرداری قهجاورستان برگزار شد .

در این برنامه که شهردار ، رییس شورای شهر ، مسوولین آب و فاضلاب شهر قهجاورستان و دیگر مسوولین شهری حضور داشتند مربیان کانون به اجرای برنامه های شاد و مفرح با موضوع بهینه سازی مصرف آب در قالب های مختلف پرداختند .

آقای صادقین شهردار قهجاورستان در این برنامه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و بچه ها به اهمیت آب و فرهنگ درست مصرف کردن آن اشاره کرد و عنوان نمود : اگر در کودکی مفاهیم را با ابزار هنر به طور غیر مستقیم به بچه ها آموزش بدهیم می توانیم برای اینده نیز سرمایه گذاری کنیم و همین برنامه های سه شنبه های شادآبی با محوریت مصرف درست آب که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و با همکاری آبفا  در قالب های مختلف فرهنگی و هنری انجام می گیرد  کمک بزرگی می تواند  در ترویج فرهنگ درست مصرف کردن آب بکند .

قصه گویی و اجرای مسابقه خانم کدخدایی ، اجرای دکلمه آب توسط عضو کودک کانون ، اجرای نمایش ، اجرای مسابقه شاد برای همه گروه های سنی توسط مربی سیار روستایی آقای سید مصطفی امیری و پخش فیلم کشاورز و ربات از تولیدات کانون ، برنامه های جذاب امروز در فرهنگ سرای شهرداری قهجاورستان بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =