نشست آموزشی آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در کانون مهدی‌شهر

نشست آموزشی آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر ویژه والدین اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهدی‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی‌شهر از برگزاری نشست آموزشی و گفت‌وگومحور با عنوان «آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در خانواده و نوجوانان» ویژه والدین اعضای نوجوان، خبر داد و گفت: این برنامه به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با مشارکت شبکه بهداشت و درمان مهدی‌شهر، دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری، برگزار و با استقبال والدین روبه‌رو شد.

وی اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی اعتیاد در خانواده از مهم‌ترین و جدی‌ترین آسیب‌های مواد مخدر در هر جامعه‌ای به‌شمار آورد؛ چراکه سلامت یا عدم سلامت جسمی و روحی افراد خانواده به‌عنوان بنیادی‌ترین واحد اجتماعی، نقش مستقیمی بر سلامت اجتماع دارد و در این میان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد نوجوانان که در حساس‌ترین دوره‌ی رشد قرار دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حیدریان یادآور شد: در این نشست آموزشی والدین و اعضا در دو گروه جداگانه با چگونگی مبارزه با مواد مخدر و اثرات مخرب آن بر جامعه و خانواده، آشنا شدند و در پایان نشست از دو عضو برگزیده با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =