به کودکان ونوجوان توجه خاص داشته باشیم

همزمان با آغاز کارگاه های اوقات فراغت فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از کارگاه های مختلف کانون دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، همزمان با آغاز کارگاه های اوقات فراغت فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از مرکز شماره دو کانون و کارگاه های مختلف، مرکز تولیدتئاتر و تئاتر عروسکی، نگارخانه، سالن اجتماعات و مرکز علوم و نجوم کانون استان لرستان دیدن کرد و درادامه با مدیر کل کانون طی نشستی به گفت و گو پرداخت.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جمع مربیان و اعضای کانون گفت: در سنوات گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، کلاسهای اوقات فراغت به صورت مجازی برگزار شدند که بحمدلله امسال کلاس های تابستانی به صورت حضوری، همراه با استقبال خوب خانواده ها در حال برگزاری هستند.
ستاری ضمن تقدیر از تلاش مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری عنوان داشت: در فصل تابستان و برگزاری کارگاه های اوقات فراغت، علاوه بر سرگرمی و فراگرفتن هنرهای مختلف توسط کودکان ونوجوانان، فرصت خوبی است تا بچه های با استعداد و نخبه شناسایی شوند.
وی اضافه کرد: باید به کودکان ونوجوانان توجه خاصی داشته باشیم و امروز ما درکانون شاهد کسب عناوین مختلف استانی، ملی و بین المللی هستیم که نشان از توانایی مربیان کانون در شکوفایی استعداد آینده سازان این مرز و بوم دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن دیدار با اعضا و مربیان و گفت و گو با آنها، مشکلات کودکان ونوجوانان مراکز را مورد بررسی قرار داد و عنوان داشت: برای رفع مشکلات مراکز کانون از جمله مرکز شماره یک خرم آباد و افتتاح مراکز شهرستان های الشتر، الیگودرز و چگنی پیگیری های لازم انجام خواهد شد.
گفتنی است: در تابستان امسال درمجموع بیش از 163 کارگاه با حضور بیش از 2550 کودک و نوجوان در مراکز مراکزفرهنگی هنری کانون سراسراستان ثبت نام کرده اندو 8 کتابخانه سیار شهری و روستایی بیش از 118 پایگاه در مناطق شهری و روستایی و 8 دفتر تسهیلگری در شهرستان خرم آباد ضمن فعالیت در طی سال، در تابستان نیز خدمات فرهنگی ، هنری و ادبی را ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =